Ráno robí deň

     Musím uznať, že na základe toho ako vstanem sa odvíja celý môj deň. Teda áno môžem tvrdiť, že ráno robí môj deň. Rána sú pre mňa často kritické. Predovšetkým v období ako je toto. Vstanem pred siedmou, vonku je tma a môj organizmus má pocit, že za tmy má ešte odpočívať.


 
     Preto nasleduje každodenná rutina, ktorá ma ako tak prebudí k novému dňu. Štandardne po zazvonení budíka, ktorého zvučku som už tak znenávidela, že ma donúti za každým vstať a v okamihu ju vypnúť, som už hore. Pravdaže, ak je víkend alebo deň, kedy vstávať nemusím, dokážem sa behom sekundy vrátiť do postele, zababušiť sa do periny a pokračovať v sladkom spánku. No za iných okolností, ktoré sú jednoznačne častejšie, musím s týmto neznesiteľným zvonením vstať z postele. Prvá cesta vedie do kúpelne. Umyť si zuby, následne tvár vyčistiť gélom od Biodermy a denným krémom nakrémovať. Tieto hygienické potreby mi zaberú tak 15 minút strávených v kúpelni. samozrejme,  ak neabsolvujem rannú sprchu, vtedy sa to pretiahne na 30 minút. Nasleduje ta najdôležitejšia časť a to ranná káva. Bez tej môj deň nikdy neodštartujem. Práve ranná káva ma postaví na nohy. Z času na čas, keď zastihnem zrána mamku doma, zvykneme si dať kávu spoločne. No nie po každé sa nám to podarí, nakoľko mamka odchádza skoro do práce. Po káve absolvujem nejaké mini raňajky. Ráno nezvyknem byť veľmi hladná, no napriek tomu s prázdnym žalúdkom vykročiť do dňa nemôžem. Na raňajky najradšej volím krupky s mliekom, alebo nejaký toast či jogurt. Ak mám ešte nejaký čas, zvyknem si prelistovať časopisy či letáky, ktoré máme permanentne na stole. Pokiaľ mám za sebou práve takto priaznivé ráno, môj deň prebieha úplne harmonicky.






     No nie vždy je to ráno tak ružové. Ako každému, aj mne sa to zvykne niekedy skomplikovať. Napríklad zaspím. Veci, ktoré som si pripravila, že si oblečiem sa perú a nič extra neviem dať dokopy, čo ma dosť zdrží. Alebo môj make-up mi trvá príliš dlho. Nestíham raňajky alebo si musím zobrať kávu so sebou, lebo si ju nestíham doma vypiť. Stane sa, že neviem nájsť potrebné knižky, či papier, peňaženku alebo kľúče od bytu/auta. Jednoducho viete, tie ranné komplikácie, ktoré zvyknú nastať, ako schválne, keď ich práve nečakáte. Áno, práve vtedy je moje harmonické ráno fuč, som hneď v strese a nervózna sa ponáhľam. Vtedy môj deň je celý unáhlený a neprebieha práve podľa mojich predstáv.

     Snažím sa si to zorganizovať tak, aby to ráno bolo podľa mojich plánov a aby som sa vyhla zbytočným ranným nepríjemnostiam. Ak tomu tak je, mám pred sebou skvelý deň plný očakávaní.





CONVERSATION

1 komentárov:

  1. Ten názov hovorí za všetko. Aj u mna rano robi den. Krásny príspevok.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram

Follow Me: