Clothes REFRESH

     Sú tu prvé teplé dni a ja už pomaly ale isto mením šatkník. Neviem, ako to máte vy, ale u mňa v priebehu zmeny ročných období nastáva istá prestavba šatníka. Myslím, že to dámy poznáte veľmi dobre. Tie, ktoré máte veľké množstvo oblečenia a paradoxne málo úložného priestoru :D
     Práve preto, som nútená každý rok, zmeniť zimné oblečenie za to letné a naopak. Keďže bývame v byte a sme tam tri baby, je pochopiteľné, že máme problém s uskladnením. Riešime to tak, že teraz zbalíme zimné oblečenie do vákuových vakov a vyložíme ich do boxov na skriňu, do doby kým sa nevráti zima. Tento rok som začala s topánkami, nakoľko práve táto časť je pre mňa najobtiažnejšia. Prvotne  ich musím po sezóne umyť, zbaliť a následne putujú do pivnice, kde máme urobený botník na uskladnenie našich topánočiek. Nasleduje časť, kedy botník v byte musím taktiež poutierať a pripraviť na druhú sezónnu obuv, ktorá putuje z pivničného botníka do bytového. Áno, keď si hovoríte, že je to celé komplikované tak veru, že súhlasím. No pokiaľ nechcete mať doma jeden veľký humbuk, musíte byť vynaliezavý.
     Nebudem asi jediná, ktorá sníva o tom mať jeden veľký prehľadný a usporiadaný šatník. No keďže zatiaľ je to pre mňa v nedohľadne, musím nájsť nejaké pozitíva aj v tomto mojom šatníku. A fakt je, že ich je rovno niekoľko :) Primárne pri tomto presúvaní oblečenia, vytriedim veci, ktoré som za sezónu nenosila alebo som zhodnotila, že už na mňa nepadnú. Tie následne posúvam cez internetový predaj, teda aj nejaké drobné si pri tom zarobím. Výhodou číslo dva je, dokonalé vyskladané oblečenie a prehľad o tom, čo vlastne v skrini mám. Určite to poznáte, keď máte svoje obľúbené oblečenie, a to menej obľúbené... A stane sa vám, že objavíte nejaké kúsky, na ktoré si už takmer ani nespomínate. Tak vďaka tejto taktike mám pod kontrolou snáď každý kúsok môjho šatníka. Najpodstatnejšie pozitívum na záver je, že pri tomto upratovaní zhodnotím, čo mi ešte chýba a čo si do šatníka musím dokúpiť. :D Teda takto to funguje u mňa a čo vy slečny, ako to máte so sezónnym oblečením?












CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Instagram

Follow Me: