Vacation

     Po dlhých štyroch rokoch, som sa toto leto dostala opäť na dovolenku k moru. Predchádzajúce roky som na dovolenku čas nemala, práve kvôli školským povinnostiam. Dovolenku trávim spolu s mojou rodinou v krásnom Chorvátsku, konkrétne v Poreči oblasť Istria. Doposiaľ som v tejto časti Chorvátska ešte nebola. Za tieto dni, som už čo to stihla obkúkať, no máme ešte rôzne plány, ako príjemne stráviť túto dovolenku.
     Po ceste sme boli celá posádka mierne unavení.  Prvé dni sme sa rozhodli, práve aj preto, stráviť opaľovaním a oddychovaním na pláži. Takéto relaxačné dni majú pre mňa tiež čaro. Koniec koncov, celý rok sa naháňam, skoro vstávam a mám neustále postarané o program. Môžem teda tvrdiť, že aj takéto dni, strávené na pláži sú pre mňa tá "pravá dovolenka".
    Prostredie je tu príjemné, more priezračné, pláže kamenisté... no čo viac si môžem priať. Čo sa týka ubytovania, máme k dispozícii krásny dvojizbový apartmán, ktorý je tak 5 minút od pláže. Dispozične je to ideálne bývanie. Okolo nás sú rôzne kaviarne, reštaurácie, potraviny a všetko, čo sa nám len zažiada máme na skok. Futbalová atmosféra, ktorá aktuálne vládne všade naokolo, očarí aj tých, ktorí futbal nesledujú. Sama som prekvapená, ako skvelé nám to všetko vyšlo. Viac menej, túto lokalitu a ubytovanie sme objavili na základe odporúčaní od známych. A teda, tak trochu sme tu išli naslepo. Nevedeli sme veľmi do čoho ideme, ale musím uznať, že sme veľmi milo prekvapení.
    Nenormálne si tieto dovolenkové dni užívam. Myslím, že letná dovolenka, po tomto chaotickom roku, mi viac než dosť prospeje. No a nasledujúce dni mám na dennej réžii, chytať bronz, popíjať famóznu chorvátsku bielu kávu, papať dobrotky a preskúmať čarovné miesta mesta Poreč. A aby som nezabudla, doniesla som si tu pracne "polovicu" skrine, preto musím stihnúť vystriedať všetky moje milované kúsky...
    Ak budem vysoko aktívna na tejto dovolenke, čo si nedovolím sľúbiť, posnažím sa priebežne dať aj ďalší dovolenkový blog.
     Užívajte si aj vy leto... :)

Ciao













CONVERSATION

2 komentárov:

  1. AKo to, ze nie som ani na jednej fotke ???

    S pozdravom

    Tvoja milovana sestricka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pozadí jednej si :D Fotky stebou budu v inom článku :)

      Odstrániť

Instagram

Follow Me: