Úvodné predstavenie

Na úvod.

Príjemný deň, volám sa Laura .
  
   Dlhú dobu som premýšľala nad tým viesť si môj osobný denník, v ktorom by som sa mohla podeliť o moje záľuby, zážitky či skúsenosti. Seriózne, asi pol roka som nad tým uvažovala a dnes som sa konečne k tomu odhodlala. Doteraz som nemala čas sa venovať písaniu, no nakoľko sa v mojom živote stalo pár zmien, myslím, že najbližšiu dobu sa tomu budem môcť venovať naplno! 
   Kto vlastne som? Ako som spomenula volám sa Laura, priatelia a rodina vie moje meno pretvoriť na mnoho verzií ako; "Lauroš, Lauris, Lorka...  " Som študentka lekárskej fakulty, no vysoká škola je zatiaľ pre mňa stále novinka, nakoľko som tam ešte len dva roky. Môj život sa netočí len okolo školy, pravdaže. Mám 22 rokov a ako aj ostatné baby, milujem módu, parádiť sa a cítiť sa upravená a pekná. Rada trávim čas pri klavíri či spievaní. Čo sa týka športu, musím uznať, že v tejto oblasti nie som doma. Jedná vec je, že v športe zdatná nie som a na dôvažok toho, šport ma ani nebaví. Mohla by som vypichnúť plávanie, ktoré ako jediná športová disciplína je pre mňa vhodná. Pri plávaní si dokážem uvoľniť myseľ aj telo.
     Počas zimných mesiacov rada chodievam lyžovať a za posledné roky skúšam už aj snowboard. Okrem toho všetkého rada trávim čas s kamarátkami a kamarátmi, rada chodievam na rôzne akcie, party a spoločenské udalosti. Prioritou všetkých týchto záľub je ale moja škola, študovať na lekárskej fakulte bol vždy môj sen, no je natoľko náročná, že už pomaly na nič iné čas nemám.
   Aspoň takto na margo, máte predstavu, kto som, čo mám rada a čo ma baví. Keď môj denník budete sledovať dozviete sa o mne oveľa viac. 
  
 Lauri´s  

Lauri´s

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Instagram

Follow Me: