#SisterTime

     Ako som tak premýšľala, o čom vám napíšem najbližšie,  rozhodla som sa že, vám predstavím moju sestru.
     Sabína. Niečo málo vám o nej na úvod prezradím, aby ste mali predstavu, s kým som vyrastala :D. Kto ju pozná vie, že je troška zmetkárka, ktorá by chcela byt v jednej minúte na stovkách miest. Napriek tomu, že je skutočne rozlietaná,  má v tom sama nejaký ten svoj poriadok . Je to veľmi sčítaná a inteligentná žena, ktorá vie, ako sa má v danom okamihu správať. Už ako malé dievčatko bola presným opakom. Nebojácna, statočná, športovo nadaná... skutočný protiklad :D.
     Spoločnou záľubou sa pre nás stala móda a všetko s ňou spojené. Večné hádky ohľadom oblečenia boli na dennom poriadku. No, ktoré sestry si týmto obdobím neprešli, však? Vždy sme spoločne prežívali školské plesy, večierky či akcie, na ktoré bolo potrebné byť upravené. Naša izba sa v týchto okamihoch menila na kozmetický salón. Musím sa priznať, že doposiaľ som  nikdy nebola líčená a upravovaná v salóne, a to mám 24 rokov. Po každé sme spolu experimentovali a svojpomocne sa nejak "nastrojili". Veľká vďaka patrí modernej dobe a YouTube tutoriálom, vďaka ktorým ma sestra naučila rôzne kozmetické vychytávky.

     Momentálne si spoločne ulietaváme na rovnakých outfitoch. Asi rok dozadu, sme si začali kupovať rovnaké oblečenie. Dôvodom bolo, že sme si navzájom obdivovali nové kúsky. Aby sme si nezávideli. Aby sme si nepožičiavali veci. Aby sme sa nekopírovali, tak sme sa rozhodli obliekať rovnako. Vualá a podľahli sme úplne čaru rovnakého oblečenia. Keď čítate tento článok, asi ste to už aj podľa fotiek spozorovali.




     Snom každého rodiča je krásny a úprimný vzťah medzi súrodencami. Moja sestra je moja najlepšia kamarátka. Myslím, že také šťastie nemá každý. Časom a všetkým tým čo nás stretlo, náš vzťah sa vyšplhal na úplne inú úroveň. Moja sestra je pre mňa všetkým. Nie vždy to je medzi nami ideálne, ale to myslím, nie je nikdy nikde. Hlavné je, že sa vieme pochopiť, odpustiť a predovšetkým podporiť, keď to potrebujeme. Pre moju sestru Sabínu by som našla nekonečne veľa superlatív, ktoré by ju vystihovali. Ale stačí povedať, že som vďačná za to, že ju mám.








CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Instagram

Follow Me: