Shopping

     V tejto kapitole môjho denníka, Vám predstavím miesta, kde zvyknem nakupovať. Nadviazala by som na môj predchádzajúci článok. V závere som vypichla môj názor a to, že človek sa dokáže obliecť aj za minimum. Aj v mojom prípade to je tak, že na oblečenie práve veľký rozpočet nemám. No napriek tomu,  som módou uchvátená a vždy túžim byť štýlovo nahodená. Práve preto Vám v nasledovných riadkoch odhalím tajomstvo mojich najlepších kúskov šatníka.

Košieľka- Second hand- 5€
Kožená kabelka- Second hand- 6€

    Istú časť môjho šatníka tvoria veci kúpené práve v SECOND HANDE. Neviem, ako ste na tom vy, ale mňa čaro second handu úplne pohltilo. Myslím čaro v porozumení s jedinečnosťou. Klenot, ktorý nemá nikto. Práve to je pre mňa na tom tak vzrušujúce! Rada vzbudím mojím outfitom pozornosť, keď z radu vyčnievam a som povšimnuteľná. Netvrdím, že veci z terajších obchodov sa mi nepáčia, určite nie. Skôr ma desí ten pocit, keď sedím v škole a kočka vedľa mňa má tu istú bundičku alebo v autobuse si ku mne prisadne baba s rovnakými kozačkami. Párkrát sa mi to pravdaže stalo a vyvolalo to vo mne tuctovosť. Na základe toho, vždy rada navštívim second hand s túžbou nájsť niečo unikátne. Bonus sú tie ceny. Častokrát mám plnú tašku veci, a to za drobné.

      Pokiaľ hľadám niečo konkrétne, napríklad kožené čižmičky, kabát či kabelku, zvyknem si pred samotným nakupovaním v kamenných obchodoch prelúskať bazoš. Nie raz ani dvakrát som tam objavila skvele kúsky a za skvelé ceny. Ľudia predávajú aj nové vecičky, ktoré im nesadli za polovičnú cenu. Tak prečo nie, keď môžem ušetriť.

Čižmy z brúsenej kože-Sempre, Kabelka

*čižmy kúpené z bazoš- 30€
*v predajni SEMPRE sa predávali v zľave- 80€
*kabelka kúpená z bazoš-20€

     Vymoženosť dnešnej doby, ako je facebook a jeho stránky mi doplnili tiež originálne kúsky do šatníka. Nájdete mnoho fb stránok týkajúcich sa predaja oblečenia. Sledujem ich viacero a je to tiež jedna z možností ako kúpiť pozoruhodné oblečenie.

Pieskový prechodný kabát F&F 

*kúpený z FB stránky- 35€

*pôvodná cena v obchode- 60€

     Pravdaže tieto alternatívy, Vám neposkytnú stále to, čo zháňate.  Ak si túžim kúpiť adidas tenisky, neutekám do second handu. Pochopiteľne značkové veci, cenné šperky, kožené kabáty a drahšie záležitosti kupujem v obchodoch špecifických pre hľadaný kúsok.

Kožené lodičky KATI- kúpené v obuvi Xandra- 70€
Kožené čižmy ALDO- kúpené v zľave- 80€ 

Kabelka z hadej kože pytóna, kúpená v zľave- 30€
*pôvodná cena kabelky- 100€

Biele ZARA nohavice- 35€
Čierne BERSHKA nohavice -30€
     Každá kočka má určite svojich favoritov aj čo sa týka obchodov. Ani ja sa nelíšim. Ak trávim čas v obchodoch, tak sú to iba tie, v ktorých viem, že ma za každým niečo osloví. V prípade, že nakupujem obuv, preferujem obchody, ako je ALDO, SEMPRE, WOJAS a obuv XANDRA v mojom rodnom Bardejove. Ešte sa mi nikdy nestalo, aby som vyšla z jednej z týchto predajní a netúžila minimálne po jedných topánkach. Vždy tam nájdem exkluzívne topánočky. Preferujem koženú obuv, a preto som ochotná si za topánočky aj priplatiť. No už som v týchto obchodoch aj celkom zbehlá, a preto viem, že sa vždy oplatí počkať na zľavy, ktoré mávajú pravidelne. Vtedy si utekám už pre vopred vyhliadnuté kúsky. Džínsy radím tiež do kategórie vecí, ktoré z druhej ruky nekúpim. Musím si ich vyskúšať a musia sedieť tip-top na to, aby som si ich kúpila. ZARA, STRADIVARIUS,H&M, BERSHKA sú obchody, kde si viem kúpiť džínsy mojich predstav. Sú to zároveň aj obchody, kde kúpim aj iné kúsky na každodenné nosenie.
     Nakupovanie je jedná z aktivít, ktorú vykonávam nerada sama. Najradšej nakupujem v spoločnosti mojej sestry. Vieme si vždy navzájom poradiť vo výbere vecí, posúdiť či nám to sedí a či je to vkusné. Zdieľame jeden štýl, čo je skvelé, lebo sa tak navzájom dopĺňame. Myslím, že to nie je typické len pre mňa, ale každá kočka rada nakupuje so svojou kamarátkou, sestrou či mamkou. Keď si sama, nemá Ti kto poradiť, či je to "hot or not". Dôležitým faktorom pri nakupovaní je pre mňa aj to, že musím mať chuť a zapálenie pre to nájsť niečo šik. Keď som unavená, mám za sebou ťažký deň alebo sa zobudím s tým, že mám chuť preležať celý deň, nemá zmysel, aby ma niekto ťahal po obchodoch. Prirodzene, ak sú tieto činitele splnené, viem si nákupy ohromne užiť a nakúpiť rozkošné vecičky.

     Z môjho šatníka to je všetko a kde nakupujete vy? Ste priaznivci nákupov z druhej ruky? Rada príjmem aj iné názory a typy na nákupy v komentároch.

Lauri´s 
 

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Jeej :) ja mam podobny kabat https://bolf.sk/product-slo-60461-Bezovy-damsky-dlhy-kabat-BOLF-1729.html
    tiez nebol drahy. Do secomnd handov moc nechodim ale na FB by som nieco kukla. Kde na facebooku nakupujes?
    Maria

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj , áno skutočne je dosť podobný ako ten môj. Posledný rok, moc nemám v second handoch ani ja veľké šťastie:( No na FB mám stránky ako Bazár pre ženy či Susedský sekáč, kde sa dajú nájsť pekne vecičky :) Je tam tých stránok veľa, treba to tam hľadať :)
      Laura

      Odstrániť

Instagram

Follow Me: