X-mas Time

     Tak Vianoce sú tu, čo by dup a ja ani neviem, ako rýchlo sa to celé udialo. Minulý rok som to mala celé pod kontrolou, no tento rok je to pre mňa jeden veľký chaos. Darčeky sa snažím zaobstarať za jazdy. To znamená pred, po alebo počas práce a školy. Moja kreativita a originalita ohľadom skvelých darčekov sa úplne vytratila . Skutočne tento rok som bez nápadov. Tento týždeň to ale musím docibriť, keďže sú to posledné dni, kedy ešte niečo na poslednú chvíľu zoženiem.
     V obchodoch a obchodných domoch je momentálne skutočný blázinec. Je to doslova masové :D. Asi aj preto som to každý týždeň posúvala. Aj keď som milovníčka nákupov, no fakt ma prechádza chuť nakupovať v obchode, kde je milión ľudí, kde čakám na kabínku, čakám na pokladňu, čakám na vybavenie, každý do mňa štuchá ... jednoducho je to fakt, že toto ja nemusím.
     Zvyčajne si túto vianočnú atmosféru vychutnávam so všetkým, čo k tomu patrí. Tentokrát som rada, že som vôbec stihla s mojím drahým postaviť vianočný stromček. Ten, ktorý máme doma u rodičov, sme po dlhej dobe nestavali všetci spolu. Piecť vianočné koláčiky s mamkou asi tiež tento rok nestihnem, nakoľko pracujem a domov docestujem až 23.decembra. Som celkom sklamaná, že tieto vianočné radosti ma obídu, no žiaľ nemám na výber.
     Čo sa týka vianočných trhov, tie som doposiaľ ešte tiež nevidela. A teda dúfam, že aspoň tento týždeň si s mojím najkrajším chlapcom a s mojou milovanou sestrou nájdeme čas zájsť si aspoň na vianočný punč. Je to síce celé trocha urýchlené, ale verím tomu, že počas štedrej večere, budem natešená, že konečne sme celá rodina pokope.  Niekedy mám pocit, že Vianoce sú už len marketingový ťah, kedy ľudia míňajú veľké korunky za darčeky a akoby to bez nich ani Vianoce neboli. Preto si celý čas opakujem, že tie darčeky nie sú podstatné. Nechcem, aby si moji blízki robili veľké výdavky za darčeky, o ktorých to ani nie je. Samozrejme, že sa každý rok nenormálne poteším každému prekvapeniu, ale trvám si na tom, že aj keby som si  pod stromčekom nenašla nič, boli by to pre mňa rovnako krásne Vianoce. Je to už klišé, ale niet nad pocit, kedy sa raz za rok stretneme všetci doma a užívame si spoločný čas. Napokon rozvážne usúdim, že aj keď tomu predchádzali nekonečné návštevy obchodov, ale stálo to zato potešiť mojich najbližších. Vianočný čas je vždy tak čarovný.. :)












CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Máš pravdu Vianoce niesú len o darčekoch. A dup ani neviem ako a Vinoce sú už za nami.
    Šťastný nový rok!

    Laurey's World Kitchen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne zbehlo to ako voda, zachvílu budu ďalšie :D

      Odstrániť
  2. Moc pěkný outfit, hodně se mi líbí ty jeansy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , kúpene v ZARE do nedávna ich tam tuším ešte mali :)

      Odstrániť

Instagram

Follow Me: