Renesancia nohavicových kostýmov

Krásny deň všetkým čitateľom.

     Náhoda ma dnes priviedla k dátumu publikacie môjho posledného príspevku, čo bolo vyše roka preč. Rozhodla som sa urobiť update tomuto zabudnutému blogu. Môj blog vznikol v čase, keď som mala ročnú prestávku od štúdia. Ohromne ma to bavilo prispievať vám článkami, fotkami a štipkou súkromia z môjho života a životného štylu. Času som po návrate do školy a práce nemala až toľko, preto som články pridávala len striedmo. Tuším hneď prvý článok som venovala móde. Nič sa dodnes nezmenilo, móda má miesto v mojom živote aj naďalej. Tento príspevok rovnako tak venujem módnej vsuvke. Poslednou dobou ma skutočne fascinujú dámske nohavicové kostými. Sama som si pár kostýmov zaopatrila a ich nosenie ma aktuálne veľmi baví. Multifunčne sa dajú kombinovať či už na bežné nosenie, na príležitostné udalosti alebo aj na slávnosti, kde ich kombinujem tak, že výsledok pôsobí ozaj luxusne. Celoživotne trpím akousi traumou neforemných kolien, a preto vo väčšine voľby outfitov volím niečo, čo prekryje kolená. Veľkú priazeň si v mojom prípade získali dásmke kostýmy aj z dôvodu, že schovajú nedokonalosti mojej postavy.
     Predstavím vám môj najnovší kúsok, béžový kostým Zara, ktorý sa mi podarilo uchmatnuť na bazáriku u krásnej Janky Mutňanskej. Tento kostým ma zaujal už skôr a viacnásobne. Prvotne som ho videla ako súčasť kolekcie Zara. Druhý umocnenejší dojem na mňa urobil, keď som ho videla priamo na jednej babe v Miláne. Kostým na mojich fotkách je skombinovaný s botaskami, crosbody taškou a celé sa to  nesie v duchu jednej farby. Drobné doplnky a jednoduchý účes dotvorili celý look. Je to pravdaže iba jeden z variantov, ako sa dá tento kostým kombinovať.
Nie je to možno úplný módny skvost, ale u mňa splnil rovno niekoľko parametrov, ktoré pri oblečení preferujem. Tak predovšetkým milujem béžovú farbu oblečenia. Kostým pozostáva zo zvonových nohavíc, ktoré si u mňa našli veľkú obľubu. Sako je dlhšieho strihu a dá sa príjemne kombinovať aj mimo kostýmu s iným oblečením. Aktuálne si veľmi ulietavam na jednofarebných outfitoch. Outfity ladené v tónoch jednej farby sledujem u viacerých modných ikon, predovšetkým u mňa veľmi obľúbenej a štýlovej Dr. A. Palovej.
     V móde preferujem eleganciu, ženskosť, vytvorenie vzhľadu dámy, ale pripustím aj extravagantné prvky. Nepreferujem výstrednosti a vulgárne kombinácie.
Je to v každom prípade otázka vkusu komu sa čo páči.



















CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Instagram

Follow Me: