Plesik

     Plesová sezóna je za nami. Tak ako každý rok, aj tento sme sa s mojou polovičkou rozhodli ples absolvovať. Zúčastnili sme sa rovno dvoch plesov. Novinkou bol pre nás ples, ktorý usporiadala vysoká škola, ktorú navštevuje môj priateľ. Skvelá zábava a vkusný priestor, v ktorom bol ples organizovaný, nás veľmi milo prekvapili. Žiaľ tento ples, ktorý nás síce skutočne oslovil už o rok nenavštívime, nakoľko môj priateľ ma pred sebou posledný rok štúdia.
     Druhý v poradí bol ples, ktorý sa už ako tak stáva našou tradíciou. Tento rok sme tam boli už po štvrtýkrát. Celá udalosť sa koná v jednej dedinke, blízko nášho mesta. Každoročne je ples dokonalo zorganizovaný. Sála je každý rok vkusne vyzdobená, strava a občerstvenie chutné a čerstvé. Na úvod každého zaujíma práve to. No, keď to hlbšie rozanalyzujem, môžem skonštatovať, že je tu veľa kladov a dôvodov, prečo práve tento ples je pre nás každoročným potešením. Rozsiahly tanečný parket, na ktorom sa pravidelne vytancujeme nesmie chýbať. Netancovali by sme ani bez skvelej hudobnej skupiny, ktorá nás pravidelne hneď v úvode dostane na parket. Dôležitým faktom je aj to, že každý rok sme tam so skvelou partiou kamarátov. To robí tiež veľa, skvelá zábava je práve aj vďaka nim. Viete, ako to je. Dievčatá majú toho kopec na debate ohľadom príprav. Vyzistiť odkiaľ majú kamarátky krásne večerné róby, kto im robil vyzáš či účes a v neposlednom rade zhodnotiť ostatných outfity :D. Čo si za ten čas chlapci hrkocú, vlastne ani sama neviem.
Ples 2017 






    Ples je pre mňa dokonalá spoločenská udalosť práve pre to, že jednak je to čas, ktorý strávim s mojím partnerom a zároveň sa dostanem medzi kamarátky/ kamarátov. Ja viem, možno si poviete, však takto sa stretávate aj pravidelne vonku, v podnikoch, kine či na samotných návštevách. No ples vnímam inak. Je to večer, kedy je každý z nás elegantne upravený. Neviem, či to chlapci vnímajú rovnako, môžno ani niektoré dievčatá to tak neberú, no pre mňa je to večer, kedy sa cítim ako princezná.
     Tomu ale predchádza veľa hodín príprav. Už sa mi párkrát stalo aj to, že samotné prípravy ma znechutili natoľko, že už som na ples ani nechcela ísť. Dámy toho majú v porovnaní s chlapcami pomerne veľa. Verte mi, vždy si všetko dokonale naplánujem vopred. Od šiat a doplnkov cez vyzáš a účes. No po každé sa niečo skomplikuje, až napokon nestíham a je z celého plesu jeden veľký chaos. V prípade, že to celé koniec koncov zvládnem, v momente príchodu na ples to celý stres zo mňa opadne a zábava môže začať.
Ples 2017-Prešov

Ples 2017-Prešov

Ples 2017-Prešov

Malá ukážku fotiek aj z predchádzajúcich rokov:

Ples 2016
Ples 2016
Ples 2015
Ples 2014
Ples 2014

CONVERSATION

1 komentárov:

Instagram

Follow Me: