Sunday mood

     Po dlhšom odmlčaní som sa konečne dostala k tomu, aby som napísala nový článok.  Posledné príspevky boli písane ešte v chladných a zasnežených dňoch. No dnes už počasie nabralo lentý nádych a ja som mala konečne možnosť využiť to.
     Nedeľa bola už zrána slnečná. Viezla som domov môjho priateľa, ktorý býva neďaleko mesta. Krásna príroda cestou je jednoducho neprehliadnuteľná. Sama nie som práve oduševnená prírodou, no takýto pohľad na čarovnú rozkvitajúcu prírodu by zaujal tuším každého. Môju pozornosť upútalo pole plné sýtej žltej repky, ktoré v kombinácii so slnečnými lúčami vyzeralo rozprávkovo. Dokonalé miesto, ktoré som chcela mať zvečnené. Ako som tam stála obklopená nekonečným množstvom žltých kvetov, pripadala som si ako princezná v raji.
     Nie ta klasická princezná, ale vidiecka kráska, ktorá má dievčenske šatky, pohodlné kovbojky a riflovú bundičku. Žiadne prehnané tredny dnešnej doby, ale roztomilý look, ktorý podľa mňa je v každej dobe aktuálny.
     Hľadiac na to nekonečné kvetinové pole si človek uvedomí, koľko krásy má pod očami. Slovensko  síce nie je krajina neobmedzených možností, nakoľko nie je práve vedená správnymi ľuďmi, no je to jeden zaujímavý kus zeme s neobmedzeným prírodným potenciálom. Stále sa uchýlim k možnostiam, ktoré nám ponúka mesto a napokon stále zabudnem, že aj na vôkol je množstvo miest, ktoré si zaslúžia obdiv.

















CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Ako si teraz čítam tvoje príspevky sú naplnené tvojími pocitmi a to je skvelé. 😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem celý blog je tak založený ako denník mojích zážitkov, pocitov, radostí či záľub :)

      Odstrániť

Instagram

Follow Me: